Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
Ünlüler

Alper Rende Eleştirilerin Odağı Oldu

YouTube fenomeni olan Alper Rende ve toplumsal medyanın sevilen isimleri ortasında bulunan Betül Çakmak, düğünlerinde sponsorlu pasta tercih ettiler. Çiftin düğünündeki manzaralar pek çok kişiyi mest etmiş olsa da ufak bir ayrıntı tenkit yağmuruna tutuldu. İkili düğün pastalarını bir markanın sponsorluğunda tercih etmeleri nedeniyle pek çok yorum aldı. Çiftin özel gününde tercih edilen pasta, tanınmış bir dondurma markasının oldu. Haliyle bu durum olumsuz yorumlara da fırsat doğurdu.

Alper Rende ile Betül Çakmak, 12 Yıllık Aşklarını Evlilikle Taçlandırdı

Alper Rende ile Betül Çakmak, 12 Yıllık Aşklarını Evlilikle Taçlandırdı

12 yıldır birlikteliklerine devam eden ünlü YouTuber Alper Rende ve influencer Betül Çakmak, birlikteliklerini düğünle taçlandırdılar. YouTuber, 2024 yılında Panten Altın Kelebek Ödül Merasiminde sevgilisi Betül Çakmak’a evlilik teklif etmişti. Geceyi unutulmaz kılan bu olay, toplumsal medya ve öteki tüm platformlarda günlerce gündemde kaldı. Evlilik teklif ederken sevgilisini sahneye çağıran Alper Rende, bu teklifi bilhassa orada yapmak istediğini ve ileride çocuklarına gösterebilecekleri bir anı olmasını istediğini söyleyerek evlenme teklif etmişti.

12 yıllık bağlantıları sürecinde, 2021 yılında ayrılan çift 2023’te tekrardan bir ortaya gelme kararı almıştı. Influencer Betül Çakmak, düğününde giydiği gelinliğiyle konukları büyüledi. Dantel işlemeli gelinliği içerisinde epey şık görünüyordu. Çiftin epeyce eğlenceli ve keyifli geçen düğünlerinde tercih ettikleri düğün pastası, gece boyunca davetlilerin dikkatini çekti. Tüm kutlamalar sona erdikten sonra bile bu pasta, en çok konuşulan ögelerinden biri haline geldi. Toplumsal medyada pek çok olumsuz tenkit aldı.

Düğün Pastası Olay Oldu: Tenkitler İkili Yöneldi

Düğün Pastası Olay Oldu: Tenkitler İkili Yöneldi

Çiftin toplumsal medyada yaptığı paylaşımlarda, düğün pastasının ünlü bir dondurma markası tarafından sponsor edildiğini göstermeleri, tenkitleri beraberinde getirdi. Düğün pastasının bir dondurma markası tarafından sponsor edilmesi, ikili tenkitlerin yönelmesine neden oldu. Pastanın üzerinde tam 12 mum yer alıyordu. Bu ayrıntı, birtakım şahıslar tarafından farklı formlarda yorumlandı. Kimi izleyiciler bu mumlara özel manalar yükleyerek, sayının sembolik bir ileti taşıdığını lisana getirdi. Bazıları ise bunun yalnızca sıradan bir detay olduğunu düşündü. Öte yandan, pastanın sponsor aracılığıyla hazırlanmış olması birtakım kesitlerde reaksiyona yol açtı. Bilhassa toplumsal medyada, bu durumun reklam hedefli yapıldığını savunan kullanıcılar, ikili yönelik tenkitlerini açıkça lisana getirmekten geri durmadı.

Kaynak: Magazin Haberleri

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu